Το Προφίλ ενός Σύγχρονου Ασφαλιστή

financial-advisor

Στην παρούσα δημοσίευση θα εστιάσουμε την προσοχή μας στο προφίλ του σύγχρονου ασφαλιστή και πώς αυτός θα ανταποκρίνεται επάξια στις επιθυμίες του αγοραστικού κοινού στην σημερινή κοινωνία μας .

Βασική φιλοσοφία κάθε προϊόντος της Ασφαλιστικής Εταιρίας είναι η κάλυψη της πραγματικής ανάγκης ή επιθυμίας του αγοραστή . Πρέπει να τον κάνει να αισθάνεται « υπερήφανος » από την κατοχή του προϊόντος , δηλαδή ,να αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο κοινωνικής διάκρισης , εξυπνάδας , οικονομικής άνεσης αλλά και οικογενειακής και κοινωνικής ευθύνης . Όλα τα παραπάνω με την αναγκαία προϋπόθεση ότι ο αγοραστής ενός ασφαλιστικού προϊόντος θα είναι σε θέση να το πληρώνει και όχι να καταφεύγει σε σπασμωδικούς ασφαλιστικούς χειρισμούς μόνο και μόνο για να είναι προσωρινά ασφαλισμένος.

Για την επιτυχή όμως , πώληση των προϊόντων της Ασφαλιστικής Εταιρίας θα πρέπει να διαμεσολαβήσουν ειδικά άτομα , μεταξύ του αγοραστή και της εταιρίας , οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι ή οι μεσίτες ασφαλειών .

Το προφίλ λοιπόν , ενός σύγχρονου ασφαλιστικού συμβούλου θα πρέπει να εφοδιάζεται από τα εξής χαρακτηριστικά :

α . Να είναι ανθρώπινος , ευχάριστος και αληθινός με τους ανθρώπους . Δεν θα πρέπει να υποκρίνεται ούτε να δίνει παραστάσεις . Με άλλα λόγια , να δημιουργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης με τους πελάτες του .

β . Να βαδίζει με βάση ένα πρόγραμμα . Θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο χρόνος είναι μόνο χρήμα και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι οργανωτικός , αφού στους δύσκολους καιρούς οικονομικής στενότητας που διανύουμε τα λάθη στην «παραγωγή» και προσέγγιση των πελατών δεν επιτρέπονται .

γ . Να συμπεριφέρεται ως εκπρόσωπος του πελάτη στην ασφαλιστική εταιρία και όχι το αντίθετο , καθώς και να υπερασπίζεται το συμφέρον του πελάτη, με γνώμονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες του .

δ . Να απαλλαχθεί από τα «πάθη» του παρελθόντος , που έκαναν τον κόσμο να κοιτά με «κακό μάτι» τους ασφαλιστές .

ε . Να έχει ένα ικανοποιητικό επίπεδο μόρφωσης και να είναι διαρκώς ενημερωμένος για τα νέα προϊόντα των ασφαλιστικών κλάδων .

στ . Να μην φέρει το προσωνύμιο του «υπαλλήλου» της ασφαλιστικής εταιρίας ή του πρακτορείου , γιατί ο σύγχρονος ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να ενεργεί ως ελεύθερος επαγγελματίας , άνευ ωραρίου και εορτών . Την περίπτωση αυτή την αντιλαμβάνομαι καλύτερα από το γεγονός , ότι ο πατέρας μου είναι ασφαλιστής και βρίσκεται στο γραφείο του 7 ημέρες την εβδομάδα , προσπαθώντας να κάνει «σέρβις» στο πελατολόγιο του

και ζ . Δεν θα πρέπει να περιορίζεται στο καθαρό πωλησιακό περιβάλλον αλλά να καταφεύγει στο σέρβις των δημόσιων σχέσεων και το ενημερωτικό σέρβις . Ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι ο καλύτερος προμηθευτής συστάσεων . Γιατί η μακροχρόνια επιτυχία στις πωλήσεις , στηρίζεται στην αναζήτηση νέων πελατών που θα πλαισιώσουν το πελατολόγιο και στην ταυτόχρονη εξυπηρέτηση των υπάρχοντων ( πελατών ) .

Εν κατακλείδι , ο κόσμος αναζητά έναν ασφαλιστή φιλικό , προσιτό και ενημερωμένο για το αντικείμενο εργασίας του . Δεν θέλει ασφαλιστές του τύπου της δεκαετίας του 90’ ( χωρίς όμως να θέτουμε όλους τους ασφαλιστές στην ίδια ζυγαριά) με τις τεράστιες τσάντες , και χαρτιά , χαρτιά , χαρτιά … Ο κόσμος επιθυμεί έναν ασφαλιστή νέας γενιάς για να μπορεί να διαχειριστεί την νέα γενιά προϊόντων που κάνουν την εμφάνιση τους , στην ασφαλιστική αγορά αλλά και να φαίνεται υπεύθυνος στην αποζημίωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων .

Advertisements

2 thoughts on “Το Προφίλ ενός Σύγχρονου Ασφαλιστή

  1. simfono mazi sou, maresoun ta sxolia sou, epsaxa poly gia na vro ena blog pou na afora to epaggelma mas, eisai poli sosta topothetimenos

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.